Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Καραλούλης Βασίλειος

Γεννήθηκα στο Παλιούρι Καρδίτσας το 1935 .Υπηρέτησα ως δάσκαλος και προιστάμενος της Λαικής Επιμόρφωσης.
.Ανέπτυξα πλούσια εσωσχολική και εξωσχολική δράση ως πρόεδρος και γενικός γραμματέας διαφόρων πολιτιστικών συλλόγων.
Θεωρώ την κοινωνική προσφορά υποχρεωσή μου και αρθογραφώ τακτικά για τοπικά και κοινωνικοπολιτικά θέματα. Αν και συνταξιούχος, εξακολουθώ να διδάσκω με διαφωτιστικές συζητήσεις κ.λ.π. και παραμένω ενεργός πολίτης.
Διοργάνωσα δύο ατομικές εκθέσεις και Έλαβα μέρος σε πολλές ομαδικές.
Είμαι φυσιολάτρης και παρουσιάζω τις ομορφιές της φύσης, δημιουργώντας ένα δικό μου ζωγραφικό ύφος Στα έργα μου κυριαρχούν,γήινα χρώματα (πράσινο κ.λ.π) όπως και στη φύση. Κάθε έργο μου είναι σαν ένα παράθυρο προς γνωστά τοπία .
Είμαι αυτοδίδακτος ζωγράφος και ποτέ δεν θέλησα να αντιγράφω άλλους.
Αυτοδίδακτος θέλω να μείνω γιατί βγαίνει η διδαχή μου μέσα από την παρατήρηση της φύσης,όπου βλέπω Την αρμονία και τις αντιθέσεις των χρωμάτων που δεν είναι εύκολο να διδαχθούν με κανόνες.
 Ο Πίνδαρος αναφέρει ,ότι οι αυτοδίδακτοι είναι θεόπνευστοι,είναι πολλοί πιο σπουδαίοι και το επαναλαμβάνουν.