Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

ΣΟΦΙΑ ΠΑΥΛΟΥ – ΤΣΑΜΠΑ

 

ΣΟΦΙΑ ΠΑΥΛΟΥ – ΤΣΑΜΠΑ


Νίκαινα 51, Λιβαδειά 32131

Τηλ. 22610-22166, 6979791085

Email: sofiatsampa@yahoo.gr

Facebook: Sofia Tsampa





ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ


Γεννήθηκα στην Καρδίτσα το 1956, όπου και έζησα μέχρι την ηλικία των επτά ετών.

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ (1980), του τμήματος ζωγραφικής της ΑΣΚΤ Αθηνών (2014) και της ειδικότητας «τεχνικός χειροποίητου κοσμήματος και σχεδιασμού κοσμήματος» του ΔΙΕΚ Λιβαδειάς (2018).

Εργάστηκα ως ελεύθερος επαγγελματίας αρχιτέκτων (1980- 2016), με έδρα τη Λιβαδειά όπου και κατοικώ μόνιμα. Ασχολήθηκα με κτιριακά έργα, με τον βιομηχανικό σχεδιασμό προϊόντων αστικού εξοπλισμού.

Σχεδιάζω για ιδιώτες έπιπλα και χρηστικά αντικείμενα με εικαστικό χαρακτήρα και σκηνικά για εκδηλώσεις πολιτιστικών ομάδων.

Δίδαξα γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο σε υποψήφιους Αρχιτεκτονικής και ΑΣΚΤ (1981-2006).

Ίδρυσα την αίθουσα τέχνης “Σμίλη” στη Λιβαδειά (1991-1998).

Ζωγραφικά έργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές.

Είμαι μέλος του ΤΕΕ και του ΕΕΤΕ.

Έχω συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις με τις ομάδες CASA και Ορίζοντας Γεγονότων καθώς και με τον σύλλογο ΣΚΕΤΚΕ. Σας αποστέλλω μερικά έργα που εκτέθηκαν με αυτές τις ομάδες.

Εχει προγραμματιστεί η πρώτη μου ατομική έκθεση και θα παρουσιαστεί μετά την λήξη των περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας.